Cena: ZDARMA v ČR při objednávce nad 999,- Kč (vč. DPH)
1. ČR - poštovné a balné (plat předem)…....................Kč 105,- (vč. DPH)
- poštovné a balné (dobírka)…..........................Kč 130,- (vč. DPH)
2. Slovensko – poštovné a balné (vždy plat. předem) …EUR 8,- až 12,- dle charakteru balíčku, vždy bude upřesněno předem
Cena: ZDARMA při objednávce nad 999,- Kč (vč. DPH)
BALÍKOVNA
ČR - poštovné a balné (plat předem).....…........Kč 69,- (vč. DPH)
- poštovné a balné (dobírka).......…............Kč 89,- (vč. DPH)
DOPORUČENÉ PSANÍ nebo BALÍČEK do 2 kg v rámci ČR o max.rozměrech 50 x 35 x 5 cm
ČR - poštovné a balné (plat předem).....…........Kč 82,- (vč. DPH)
- poštovné a balné (dobírka).......…............Kč 112,- (vč. DPH)
BALÍK DO RUKY do 15 kg
ČR - poštovné a balné (plat předem).....…........Kč 106,- (vč. DPH)
- poštovné a balné (dobírka).......…............Kč 136,- (vč. DPH)
Standardním a nejčasteji využívaným způsobem dopravy je služba obchodní balík (nově balík do ruky) poskytovaná Českou poštou. Jedná se o nejrychlejší z nabízených služeb, v téměř 100 % případů jsou tyto balíky doručeny v následující pracovní den po expedování zásilky. Pošta adresáta informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách nabízí volbu odpoledního doručování. Pokud Vás Česká pošta nezastihne v místě doručení, uloží Vaši zásilku ještě týž den na Vaší pobočce pošty, kde zůstane uskladněn po dobu 7 dnů. V případě, že v této lhůtě balíček nevyzvednete, vrátí se zpět.
Povolené druhy plateb: platba předem, hotově, platební kartou při převzetí - ZDARMA
Zboží si můžete osobně převzít v sídle naší společnosti na adrese: V Aleji 33, Jablonec nad Nisou. Až budeme mít zboží připravené pro předání, budeme Vás informovat e-mailem nebo telefonicky. Zboží si můžete vyzvednout v pracovní dny na recepci v čase od 7:00 do 15:30, popřípadě v jiném čase po telefonické domluvě na tel. 483 368 851.
Po příjezdu přepravce je vždy důležité balík pořádně prohlédnout, jelikož reklamace balíku viditelně poškozeného zvenčí je vždy problematická, pokud ho spotřebitel převezme. Pokud tedy balík jeví známky poškození, neměl by ho spotřebitel vůbec převzít.
V případě, že poškození zboží spotřebitel zjistí až po otevření balíku doma, je nutné, aby spotřebitel zboží neprodleně přepravci reklamoval.